Для своїх клієнтів компанія «ІМПОРТ ПОЛ» пропонує максимально простий процес оплати та доставки продукції.
 
Оплата
 
Оплата за обраний Вами товар Ви можете здійснити:
 
  • переказом на банківський картковий рахунок компанії;
  • по безготівковому розрахунку;
Доставка
 
Доставка здійснюється в будь яку точку м. Києва та області в зручний для Вас час, без розвантаження та підйому на поверх. При необхідності послуг вантажників, звертайтесь до наших менеджерів.
 
  • вартість доставки по м. Киеву – 700 грн.;
  • вартість доставки по області і Україні уточняйте у менеджерів;
  • зі складу товар доставляєтся протягом 3-х робочих днів з моменту замовлення;
  • товар під замовлення доставимо терміном від 1-го до 6-ти тижнів з моменту замовлення.
Повернення товару
 
Компанія «ІМПОРТ ПОЛ» реалізує продаж товарів високої якості. Асортимент продукції відомих європейських виробників, які за роки свого існування заробляли хороші відгуки споживачів і продовжують удосконалювати свої технології.
 
Якщо раптом підлогові покриття, придбані в нашому салоні, мають заводський брак або за іншою причиною Вам не підійшли, вони завжди можуть бути повернуті! Умови повернення товарів юридичними особами обусловлені у відповідному розділі договору куплі-продажу.
 
Для фізичних осіб, куплених у нашому салоні якісного підлогового покриття, але товар не підійшов за іншою причиною (розмір, колір, текстура), є можливість повернути товар повністю або частково протягом 14 календарних днів з моменту покупки, або замінити на аналогічну продукцію.
 
Поверення або заміна товарів здійснюється відповідно до наступних умов:
 
  • пред'явлення товарного чека, отриманого при оплаті матеріалів;
  • заводська упаковка збережена, має товарний вид (товар з порушеною упаковкою не приймається);
  • збережений товарний вид продукції;
  • товар не був поставлений під заказ;
  • товар не відрізний.
При дії повернення, клієнту повертається вся сумма за оплачений ним товар.
 
Якщо придбана продукція виявилася із заводським браком або неналежної якості, і її використання неможливо, то відбувається заміна товару або повернення грошей.
У тих випадках, коли брак чи пошкодження неочевидні, такий факт вимагає залучення незалежного експерта. У разі позитивного залучення, товар буде замінений або клієнту повертаються гроові кошти.
У тих випадках, коли товари пошкоджено з провини покупця (із-за недотримання умов зберігання, порушення правил експлуатації чи неправильної укладки), такий товар не підлягає заміні чи повернення.